Κατασκευή Ιστοσελίδων

Part 2: 10 τρόποι να Αυξήσεις τις Πωλήσεις στο e-shop σου!

Σε καλωσορίζουμε στο μέρος 2 αυτού εδώ του Blog με ένα πολύ σημαντικό θέμα γύρω από τις πωλήσεις !
Αν δεν έχεις διαβάσει το πρώτο μέρος τότε πάτα εδώ.

Αν λοιπόν έχεις καλύψει τα περισσότερα από τα 10 βήματα που σου αναφέραμε συνεχίζουμε με 10 ακόμα προτάσεις για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου!

Ξεκινάμε:

  1. Συντήρηση της ιστοσελίδας σου. Όπως ακριβώς το αμάξι σου χρειάζεται συντήρηση κάθε χρόνο για να λειτουργεί σωστά, έτσι και η ιστοσελίδα σου!
  2. Απλοποίησε την διαδικασία του checkout. Θα πρέπει τα βήματα να είναι απλά και γρήγορα ώστε ο καταναλωτής να μην εγκαταλείψει την διαδικασία.
  3. Οργανωμένη παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσιών. Να θυμάσαι ότι ο επισκέπτης δεν πρόκειται να παραμείνει στον ιστότοπο σου αν δεν βρίσκει εύκολα αυτό που θέλει.
  4. Φωτογραφίες. Μια εικόνα = 1000 λέξεις! Η ποιότητα και η ανάλυση των φωτογραφιών σου θεωρείται δεδομένη αν ο στόχος σου είναι η μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
  5. Κρυφές χρεώσεις. Δώσε στους επισκέπτες τις πληροφορίες που χρειάζονται αναφορικά με τις χρεώσεις εκ των προτέρων ώστε να αποφύγεις εγκαταλελειμμένα καλάθια και δυσαρεστημένους πελάτες.
  6. Email Παραγγελίας. Φρόντισε να ενημερώσεις τον πελάτη ότι έχεις λάβει την παραγγελία του καθώς και ότι έχει σταλθεί ώστε να ενισχύσεις το κύρος του e-shop και του brand σου καθώς και να δημιουργήσεις κλίμα ασφάλειας.
  7. Google Ads. Εμφανίσου στην πρώτη σελίδα όταν κάποιος καταναλωτής αναζητά κάτι σχετικά με τα προϊόντα σου ή τις υπηρεσίες σου.! Πρόκειται για διαφήμιση στην google η οποία στέλνει τους καταναλωτές στο δικό σου eshop!
  8. Προτάσεις. Δημιούργησε προτάσεις στο e-shop σου όπως Best Sellers ή Sold Together
  9. Google Analytics Τα δεδομένα μιλούν για τα e-shop σου και είναι εκεί να σε κατευθύνουν για πολλές αποφάσεις. Για παράδειγμα μπορείς να εντοπίσεις σε ποια βήματα οι καταναλωτές εγκαταλείπουν την διαδικασία αγοράς και να προσπαθήσεις να εντοπίσεις το λόγο.
  10. Εξυπηρέτηση πελατών. Το Α και το Ω για την επιχείρηση σου! Η εμπειρία που λαμβάνουν οι επισκέπτες ως εξυπηρέτηση αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες. Για παράδειγμα οι ώρες επικοινωνίας που δηλώνονται θα πρέπει να τηρούνται και να μπορεί πάντα να σε βρει κάποιος που θα καλέσει τότε.

Εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις του και να δημιουργήσει μια πιστή πελατειακή βάση. Αν όλα αυτά τα βήματα σου φαίνονται χαοτικά τότε επικοινώνησε μας μας! Είμαστε μόνο ένα τηλέφωνο μακριά και έτοιμοι να ακούσουμε τις ανάγκες σου!

Και επειδή έχεις φτάσει ως εδώ, θα σε παραπέμψουμε να δεις τις υπηρεσίας μας πάτα εδώ.