Τι είναι μια σελίδα checkout; Η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς (checkout) σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί το τελευταίο και πιο κρίσιμο βήμα πριν την επιβεβαίωση μιας παραγγελίας. Εδώ, ο πελάτης...
Στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή, καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία κάθε online επιχείρησης παίζουν η User Experience – UX (εμπειρία χρήστη) και η User Interface – UI (διεπαφή χρήστη). Καθώς, οι...
Το Performance Marketing αποτελεί μια εξειδικευμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που δίνει έμφαση στη δημιουργία leads και στην αύξηση των πωλήσεων. Αντί να χρεώνονται για τον αριθμό των εμφανίσεων μιας...
Στην ψηφιακή εποχή είναι απαραίτητο να τραβήξεις την προσοχή του κοινού και να το ενθαρρύνεις να αλληλοεπιδράσει με την επιχείρησή σου. Μια από τις στρατηγικές που εφαρμόζεται στον χώρο...
Η προσθήκη προϊόντων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να είναι μια απαιτητική διαδικασία και να χρειαστεί αρκετό χρόνο για την υλοποίησή της, παρά τους αυτοματισμούς που προσφέρονται από λογισμικά...
Για να διαφημιστείτε με επιτυχία στην Google, απαραίτητη είναι η χρήση του Google Merchant Center, είτε δραστηριοποιείστε ηλεκτρονικά είτε σε φυσικό κατάστημα, ακόμη και αν έχετε ένα μικρό κατάστημα...
Αν υπάρχει μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, αυτή είναι αναμφίβολα το Tik Tok. Σκεφτείτε μόνο πόσο γρήγορα κατάφερε να καθιερωθεί και να κερδίσει εκατομμύρια χρήστες....
Το TikTok έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας μεγάλες δυνατότητες για επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσελκύσουν νέους πελάτες και να ενισχύσουν την παρουσία...
Τα e-shop στην Ελλάδα καθιερώθηκαν ως αναγκαιότητα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων κατα την περίοδο της πανδημίας του Covid-19 και έπειτα από την ανάκαμψη του ηλεκτρονικού εμπορικού. Η ανάπτυξή αυτή αποτελεί...
Η διαχείριση προσωπικών δεδομένων αλλάζει στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πλέον, οι διαφημιστές θα πρέπει απαραίτητα να ακολουθούν την νέα πολιτική συναίνεσης της ΕΕ για τη χρήση εξατομικευμένων διαφημίσεων. Η Google...