Ιστοσελίδες για ξενοδοχεία : 6 + 1 tips για περισσότερες κρατήσεις
Ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς κλάδους, και η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι ο βασικός πυλώνας για να ξεχωρίσετε. Η διαδικασία που κάποιος θα καταλήξει να κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο θα περιέχει τα παρακάτω βήματα:
- Αναζήτηση στη google
- Επίσκεψη στην ιστοσελίδα
Επομένως η ιστοσελίδα σας είναι η πρώτη πληροφορία που λαμβάνει ο επισκέπτης και είναι καθοριστικής σημασίας καθώς πέρα από τις πληροφορίες που μπορεί να αναζητήσει κάποιος για την επιχείρηση σας, αποτελεί και το σημείο όπου μπορούν να γίνουν απευθείας κρατήσεις χωρίς να υπάρχει διασύνδεση με τρίτες πλατφόρμες.
Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά
- Γρήγορη, αξιόπιστη & ελκυστική ιστοσελίδα
- Οργανωμένη παρουσίαση πληροφοριών, παροχών και υπηρεσιών
- Άμεση ενημέρωση για την διαθεσιμότητα των δωματίων, τις τιμές και τις προσφορές
6 + 1 Συμβουλές για περισσότερες κρατήσεις
1. User Experience
Είναι η δυνατότητα για γρήγορη περιήγηση και εύκολο menu. Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας θα πρέπει να οδηγεί τον επισκέπτη να κάνει κράτηση ή να έρθει σε επικοινωνία με την επιχείρηση σας. Επιπλέον ο σχεδιασμός θα πρέπει να βασίζεται στο target market. Αν για παράδειγμα το ξενοδοχείο σας απευθύνεται σε luxury τουρισμό, φροντίστε να ενημερώσετε για τις έξτρα παροχές του ξενοδοχείου όπως για παράδειγμα SPA, εστιατόρια, ιδιωτικές πισίνες κ.α.
2. Φωτογραφικό Υλικό
Είναι το Α και το Ω για την ιστοσελίδα σας. Άλλωστε 1 εικόνα ισοδυναμεί με 1.000 λέξεις. Για αυτό φροντίστε να έχετε πολλές εικόνες ακόμα και βίντεο 360 μοιρών. Έτσι, οι επισκέπτες σας μπορούν να περιηγηθούν στους χώρους του ξενοδοχείου σας και να βιώσουν μία μοναδική εμπειρία πριν από την επίσκεψη τους.
3. Booking
Πραγματοποίηση κρατήσεων με ασφάλεια, συνέπεια και κυρίως με απλά και σύντομα βήματα. Αν χρειάζεται πολύς χρόνος και αρκετά κλικ για μια απλή κράτηση τότε οι χρήστες θα εγκαταλείψουν την διαδικασία. Εξασφαλίστε στους επισκέπτες σας, την καλύτερη εμπειρία χωρίς περιττά βήματα και ανούσιες πληροφορίες.
4. Speak Their Language
Αν θέλετε να πετύχετε περισσότερες κρατήσεις τότε θα πρέπει να μιλήσετε την γλώσσα του target market σας δηλαδή του κοινού σας. Ξεκινήστε ανακαλύπτοντας το κοινό που απευθύνεστε και έπειτα ποια ‘γλώσσα’ χρησιμοποιεί με σκοπό να ταυτιστεί και να πετύχετε μεγαλύτερο engagement. π.χ. φιλικό ύφος ή πιο επίσημη προσέγγιση;
5. SEO
Αποτελεί μια από τις στρατηγικές που συμβάλλουν στην κατάταξη της ιστοσελίδας στην αναζήτηση της google. Είναι σημαντικό λοιπόν η ιστοσελίδα να εμφανίζεται όταν κάποιος αναζητά για ξενοδοχείο στην περιοχή σας. Μέσα από τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και άλλα εργαλεία πολυμέσων όπως εικόνες, βίντεο και ηχητικά μηνύματα, χτίζεται η κατάλληλη στρατηγική SEO.
6. Πολυγλωσσική Ιστοσελίδα
Αν απευθύνεστε και σε τουρισμό που προέρχεται από το εξωτερικό ή σκοπεύετε μελλοντικά να αποκτήσετε διεθνή προβολή τότε είναι εξαιρετικής σημασίας ο ιστότοπος σας να έχει επιλογή δεύτερης, τρίτης ή και περισσότερων γλωσσών.
7. Responsive Design
Ένας responsive σχεδιασμός προσαρμόζει την εμφάνιση της ιστοσελίδας ώστε να ταιριάζει σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης που εμφανίζεται όπως σε υπολογιστές, tablet ή κινητά. Πολλοί χρήστες θα κάνουν έρευνα καταλύματος από κινητή συσκευή, οπότε πρόκειται για ένα παράγοντα που βρίσκεται στο κέντρο της σημασίας.
Η κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείων είναι μία διαδικασία την οποία το προσωπικό της Vendo πραγματοποιεί μετά από έρευνα αγοράς, καθορισμό του κοινού στόχου και των αναγκών και προτιμήσεων τους. Έτσι, δημιουργείται με στόχο να προσελκύσει το ενδιαφέρον συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών και επισκεπτών, και αντίστοιχα δημιουργείται και η διαδικτυακή προώθηση και διαφήμιση της ιστοσελίδας με όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά μέσα.