10 Συμβουλές Επιτυχίας!
Σε καλωσορίζουμε σε ένα ακόμα Blog καθώς η Black Friday παραμονεύει στην γωνία! Φέτος η Black Friday για το 2023, είναι στις 24 Νοεμβρίου. Όσο οι καταναλωτές ετοιμάζονται για τις προσφορές και οργανώνουν τις μελλοντικές αγορές τους, οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα ώστε να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτήν την ευκαιρία.
Θα μοιραστούμε μαζί σου πολύτιμες συμβουλές για να βοηθήσουμε την επιχείρηση σου να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο e-shop καθώς παράλληλα να πετύχει αύξηση των πωλήσεων.
- Προετοίμασε το e-shop σου. Βεβαιώσου ότι ο ιστότοπος σου είναι φιλικός προς τα κινητά τηλέφωνα. Πολύ σημαντικό καθώς το μεγαλύτερο μέρος των καταναλωτών πραγματοποιούν αγορές από το κινητό! Επιταχύνετε τους χρόνους φόρτωσης της σελίδας. Ο επισκέπτης δεν πρόκειται να παραμείνει αν το e-shop σου έχει χαμηλές ταχύτητες φόρτωσης! Βελτίωσε την εμπειρία του χρήστη για ευκολότερη πλοήγηση.
- Γέμισε τα ράφια σου! Μη βρεθείς εξαπίνης χωρίς απόθεμα! Έχοντας επιλέξει τα προϊόντα που θα προωθήσεις εντονότερα ή αυτά που έπειτα από έρευνα βρήκες να έχουν μεγάλη απήχηση, πρέπει να μεριμνήσεις ώστε να έχεις επαρκές απόθεμα και αν χρειαστεί να παραγγείλεις εγκαίρως επιπλέον τεμάχια. Είναι πολύ σημαντικό τόσο για τις πωλήσεις σου όσο και για την εικόνα που λαμβάνουν οι επισκέπτες στο e-shop σου!
- Ειδική Κατηγορία. Δημιούργησε ειδική κατηγορία-Landing Page Black Friday ώστε κάποιος επισκέπτης να μπορεί εύκολα να κατευθυνθεί εκεί!
- Με την πρώτη ματιά! Φτιάξε το πρώτο slider – εικόνα σου να αναφέρεται στις εκπτώσεις και πατώντας κάποιος σε αυτό να τον μεταφέρει στην ειδική σελίδα με τις black friday προσφορές!
- Social Media!To ξέρουμε ότι περίμενες να το αναφέρουμε ! Τόσο οργανικά, δηλαδή με όσα ανεβάζεις στα προφίλ σου όσο και με τις διαφημίσεις πρέπει να οργανώσεις την στρατηγική σου και να κοινοποιήσεις ότι θα υπάρξουν black friday προσφορές.
- Newsletter! Το email Marketing είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο! Προγραμμάτισε τα email που θα στείλεις στη λίστα συνδρομητών που έχεις όσο μεγάλη η μικρή είναι! Χρησιμοποίησε τίτλους ευφάνταστους ώστε να παροτρύνεις τους χρήστες να ανοίξουν τα email σου και θυμήσου να συμπεριλάβεις τα πιο “δελεαστικά” προϊόντα σου! Δηλαδή είτε αυτά με μεγάλη έκπτωση είτε προϊόντα που έχουν μεγάλη ζήτηση ή και ακόμα προϊόντα που έχεις κατά αποκλειστικότητα και σε μεγάλο απόθεμα!
- Google Ads. Εμφανίσου στην πρώτη σελίδα όταν κάποιος καταναλωτής αναζητά κάτι σχετικά με τα προϊόντα σου ή τις υπηρεσίες σου.! Πρόκειται για διαφήμιση στην google η οποία στέλνει τους καταναλωτές στο δικό σου eshop!
- Προτάσεις. Δημιούργησε προτάσεις στο e-shop σου όπως Best Sellers ή Sold Together ώστε να παροτρύνεις το κοινό σου!
- Πιστούς πελάτες!Προσπάθησε να αδράξεις την ευκαιρία που σου δίνεται από την αύξηση της επισκεψιμότητας που θα έχεις στο e-shop σου ώστε να χτίσεις πιστές πελατειακές σχέσεις! Για παράδειγμα δώσε κάποιο κουπόνι προσφοράς για επόμενες αγορές!
- Εμείς είμαστε πάλι! Retargeting, Remarketing… επαναστόχευση! Όπως και να το έχεις ακούσει η ουσία είναι μια! Επαναπροσέγγισε όσους έχουν μπει στο e-shop σου έχουν προσθέσει προϊόντα στο καλάθι τους αλλά δεν ολοκλήρωσαν τις αγορές τους! Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με διαφήμιση από τα social media και από την google!
Εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις του την περίοδο της Black Friday! Αν όλα αυτά τα βήματα σου φαίνονται χαοτικά τότε επικοινώνησε μαζί μας! Είμαστε μόνο ένα τηλέφωνο μακριά και έτοιμοι να ακούσουμε τις ανάγκες σου!