Σε καλωσορίζουμε σε ένα ακόμα Blog με ένα πολύ σημαντικό θέμα γύρω από τις πωλήσεις !
Αν έχεις e-shop τότε αυτό το blog είναι κομμένο και ραμμένο για εσένα!
Όλοι έχουμε αντιληφθεί ότι πλέον ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Για να πετύχεις αύξηση των πωλήσεων χρειάζεται στρατηγική. Θα σου παρουσιάσουμε λοιπόν κάποιους τρόπους για να μπορέσεις να αυξήσεις τις πωλήσεις στο δικό σου e-shop!
Ξεκινάμε με τα πολύ βασικά!
- Speed Optimized. Βεβαιώσου ότι η ιστοσελίδα σου είναι βελτιστοποιημένη ως προς την ταχύτητα φόρτωσης! Ο επισκέπτης δεν πρόκειται να παραμείνει αν το e-shop σου έχει χαμηλές ταχύτητες φόρτωσης!
- Mobile Friendly. Η ιστοσελίδα σου πρέπει να είναι συμβατή με όλες τις συσκευές! Καθώς ένα σημαντικό μέρος των online αγοραστών χρησιμοποιεί κινητό, βεβαιώσου ότι έχεις βελτιστοποιήσει το e-shop σου για κινητές συσκευές.
- Εγγραφή στο Newsletter. Δώσε την επιλογή εγγραφής στο Newsletter με κάποιο προνόμιο έκπτωσης π.χ. -10% όταν κάποιος μπαίνει στην αρχική σελίδα!
- Email Marketing. Χρησιμοποίησε όλα αυτά τα email ώστε να δημιουργήσεις μια λίστα συνδρομητών και να προωθείς συστηματικά περιεχόμενο!
- Τρόποι Αποστολής. Δώσε επιλογές ανάμεσα στους τρόπους αποστολής και τις μεταφορικές εταιρείες. Για παράδειγμα μπορείς να προσθέσεις τον νέο τρόπο Box now.
- Δωρεάν Αποστολή & Επιστροφές. Προτείνεται να έχεις Δωρεάν αποστολή. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε μπορούν να μπουν δωρεάν μεταφορικά από ένα ποσό και πάνω.! Όπως επίσης, αν για παράδειγμα δραστηριοποιείσαι στο χώρο του εσωρούχου χρειάζεται να υπάρχει ευελιξία στις πολιτικές επιστροφών.
- Social Media. Αν δεν έχεις παρουσία στο social Media τότε δεν μπορείς να δημιουργήσεις κλίμα εμπιστοσύνης στον πελάτη σου. Είναι αναγκαίο λοιπόν να διατηρείς λογαριασμούς που να διαχειρίζεσαι με συνέπεια και να ανεβάζει συχνά περιεχόμενο βασισμένο σε στρατηγική .
- Κριτικές. Η δύναμη που έχουν οι κριτικές είναι μεγάλη. Είναι ένας σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στην αγοραστική συμπεριφορά που θα έχει κάποιος πελάτης και θα καθορίσει αν τελικά θα αγοράσει από εσένα ή όχι. Φρόντισε να παροτρύνεις τους πελάτες σου να σου αφήσουν μια κριτική όποτε αυτοί είναι ευχαριστημένοι!
- Καινοτομία. Αν είσαι σε κλάδο με μεγάλο ανταγωνισμό επιβάλλεται να έχεις κάτι που οι άλλοι δεν έχουν. Κάτι που θα σε ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Κάποιο προϊόν που θα λύνει ένα πρόβλημα στην αγορά και δεν έχει μεγάλο κορεσμό. Μπορεί να είναι πραγματικά ένα και μόνο προϊόν στο e-shop σου!
- Seo. Είναι όλες οι εργασίες προώθησης και βελτιστοποίησης που γίνονται σε μια ιστοσελίδα έτσι ώστε να βγαίνει ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Συμβάλλει σημαντικά στη αύξηση των πωλήσεων, καθώς ένας καταναλωτής δεν θα ψάξει πέρα από την πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων.
Η αύξηση των πωλήσεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτεί ένα συνδυασμό αποτελεσματικών στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, βελτιώσεων της εμπειρίας του χρήστη και διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων.
Εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις του και να δημιουργήσει μια πιστή πελατειακή βάση. Είναι σημαντικό να παρακολουθείς συνεχώς και να προσαρμόζεις την προσέγγισή σου με βάση τα δεδομένα και την ανατροφοδότηση για να εξασφαλίσεις μακροπρόθεσμη επιτυχία.
Ίσως σου φαίνονται πολλά βήματα! Πάρε τον χρόνο σου και προετοιμάσου για το δεύτερο μέρος του άρθρου με περισσότερες συμβουλές για το e-shop σου.
Πάτα εδώ για να δεις μερικά από τα έργα μας!
Και επειδή έχεις φτάσει ως εδώ, θα σε παραπέμψουμε να δεις τις υπηρεσίας μας και να σου θυμίσουμε ότι είμαστε μόνο ένα τηλέφωνο μακριά από τις ανάγκες σου! Αν θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις σου πάτα εδώ!